nuffnang header

Sunday, 19 May 2013

David Beckham bersara. Bye bye Legend~

Walaupun diri ini bukanlah peminat bola sepak tegar (disclaimer lagi), kadang2 je tengok bola bila ada mood. Tapi selalu lah jugak datang mood nak tengok bola tu kan..Hehe. Eh, ayat tadi tak habis lagi. Walaupun diri ini bukanlah peminat bola sepak tegar, tapi sape lah dalam dunia ni yang tak kenal David Beckham. Kan? Kan? Kan?

Dan baru-baru ni beliau dah mengumumkan pemergiannya (pemilihan perkataan kelasss giteww), dalam karier bola sepak ni. OMG.. sedih dowh..sape yg tak sedih. Wuuuuuu T_T. He's a legend dude. A truly LEGEND. Namanya pasti terpahat selamanya di arena bola sepak dunia (pergh ayat tak boleh blah lagi, ngehee). He's not just a football icon per se, he's fashion icon as well. Respect dude, respect! Hehe

Doesn't matter if you like him or dislike him, but this guy deserves all the respect in the world..                    
*A standing ovation for David Beckham*



Bye bye David Beckham. ='( 
Hi Hi Christiano Ronaldo =DDD
*propa semata-mata*



2 comments:

  1. David Beckham lives in every heart of football fans forever.

    ReplyDelete