nuffnang header

Thursday 5 November 2015

Gaji Dah Masuk, Jom Shopping Dorothy Perkins!

Adakah anda pernah terbayang untuk bergaya cantik persis seorang model terkenal? Pernah mempunyai keinginan untuk tampil bergaya setiap hari? Atau anda sekadar mahu mendapatkan koleksi baju wanita terkini musim ini untuk koleksi anda?

Amboi ayatt..macam marketing promoter pulak kannn. Sebab nya, kita tengah excited sangat ni! Gaji dah masuk. Yeayy!! Jadi apa lagi, jom kita usha koleksi terbaru daripada Dorothy Perkins! *rambang mata*

Actually nak cari jenama atau brand yang menarik yang sesuai dengan taste kita penat juga kan. Nak pergi jalan-jalan shopping di mall perlukan tenaga dan masa yang banyak. Tapi masalahnya bila tak shopping barangan baru, bila nak pergi kerja, buka closet kita, “oh my God, I have nothing to wear. What should I wear for today? OMG! OMG!” – Women’s First World Problem.

Tapi sekarang ni kita dah tak perlu pening kepala fikir nak shopping kat mana dah. Sebab nya kita dah jumpa jenama yang paling best and paling kita suka and paling kita selesa sekali which is…….my current brand obsession…. Dorothy Perkins!

I’m sure most of us are familiar with this brand, isn’t it? Kenapa jenama ni famous dan dikenali? Apakah yang menyebabkan kita menjadi peminat tegar brand ni? Jawapan nya, simple. Sebabnya koleksi fesyen ni memang best and stylo yang terdiri daripada pakaian, kasut, and aksesori pun ada. Yang paling best of course la Dorothy Perkins ni harga berpatutan. Harga mampu milik gitew. Sesuai untuk semua wanita gayakan tak kira umur. 
Dah la harga berpatutan, yang menarik lagi, brand ni direka koleksinya berdasarkan trend fesyen terkini yang sedang popular dan konsepnya merangkumi eleman elegan, feminine dan funky. Hah! All in one. Banyak kan pilihan yang ada?

Alamak.. cantik nya heels ni… elegan nya dress ni.. gorgeous nye handbag ni. Mana satu nak beli dulu ni? *rambang mata lagi*

Yang pastinya, koleksi baju dress Dorothy Perkins online untuk musim ini memang amatlah ternyata mendapat perhatian ramai dan menerima sambutan yang cukup memberangsangkan daripada para peminat setia mereka (ehem ehem, kita lah tu).
I can say that koleksi pakaian Dorothy Perkins ni dapat bagi peluang untuk wanita tampil menawan pada bila-bila masa dan ke mana jua mereka pergi. Kualiti? Tak perlu risau.. sebab sudah semestinya produk daripada jenama popular diperbuat daripada the best material.  What more? Macam yang kita dah bagitau tadi, dengan harga yang berpatutan semua orang mampu memiliki produk daripada Dorothy Perkins.


Jadi apa lagi? Jom kita shopping!! Dah tak sabar dah ni nak melaram baju baru di office, nak melaram pergi dating, dan hang out dengan kawan-kawan. Hehe! 

11 comments:

  1. akak lanje lah ayu hehe! hi! Ayu blogwalking sini hehe jemput jenguk entry terbaru ayu http://farahanasharif.blogspot.my/2015/11/kerjasama-anda-amat-dihargai.html

    ReplyDelete
  2. syoknya shopping:).terapi utk org pompuan.akak singgah & follow sini.

    ReplyDelete
  3. syoknya shopping:).terapi utk org pompuan.akak singgah & follow sini.

    ReplyDelete
  4. wah dorothy perkins tu, bestnya

    ReplyDelete
  5. gaji dah masuk?? best...best...best...

    ReplyDelete
  6. kalau ada bini boleh tolong belikan ni. heheh

    http://katering-malaysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Amazing Dorothy Perkins online dress thanks for the blog!

    ReplyDelete